اجاره هتل‌های مکه و مدینه از طریق فراخوان انجام می‌شود

مسئول اسکان عملیات حج با بیان اینکه عقد قرارداد با هتل‌ها با کار کارشناسی دقیق و ارزیابی‌های میدانی و امتیازدهی به هتل‌ها انجام می‌شود،‌ از عقد قرارداد اجاره با هتل‌های مکه و مدینه از طریق اعلام فراخوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مرتضی اسدزاده» مسئول اسکان عملیات حج، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بیان کرد: در راستای بهره‌گیری از تمام پتانسیل هتل‌های مکه و مدینه و انتخاب بهترین‌ها، عقد اجاره هتل هاي حجاج در سال آینده، صرفاً از طریق اعلام فراخوان انجام می‌شود و تمام مالکان سعودی علاقه‌مند به همکاری می‌توانند در این فراخوان شرکت كنند. در صورتی که این هتل ها در منطقه مورد نظرما و از کیفیت مناسب برخوردار باشند، در چرخه مذاکره قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به آیین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان حج و زیارت اظهار کرد: تمام مراحل مذاکرات و عقد قرارداد تحت نظر کمیسیون مسکن سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.  براساس آئین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان حج، مسئولان طراز اول تمام واحدهای سازمان به همراه چند کارشناس مسکن در این کمیسیون عضو هستند که وظیفه مذاکره و اجاره هتل‌ها را بر عهده دارند.
مسئول اسکان عملیات حج تصریح کرد: این کمیسیون وظیفه مذاکره و توافق در زمینه قیمت‌ها را نیز دارد تا توازنی منطقی میان قیمت هتل‌ها در مناطق مختلف برقرار و با کمک دفتر نمایندگی عربستان برای اجاره هتل‌ها اقدام کند. در واقع هیچ اجاره‌ای خارج از سیستم کمیسیون مسکن انجام نمی‌شود.
اسدزاده با اشاره به فعالیت سامانه اسکان زائران بیان کرد: همکاران ما در طول عملیات حج در کنار مذاکرات و بررسی میدانی و ارزیابی هتل‌ها، مشغول شناسایی هتل‌های جدید و تکمیل بانک اطلاعاتی شان هستند. تمام اطلاعاتی که از هتل‌ها دریافت می‌شود در سامانه جامع اسکان بارگذاری و به‌روزرسانی می‌ شود.

کد خبر 1192830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha