قرارگاه بسیج رسانه در خراسان جنوبی تشکیل می شود

سردار مهدوی از تشکیل قرارگاه بسیج رسانه در خراسان جنوبی به منظور بررسی مشکلات مختلف خبر داد و یادآور شد: برخی از مسئولان به منظور پاسخگویی به اهالی رسانه در این قرارگاه حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» شامگاه (۱۴ تیر) در دیدار با مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی با تبریک رور قلم گفت: نقش خبرنگاران امروزه بسیار مهم و حساس است چرا که این افراد افسران جنگ نرم هستند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با تاکید بر ایفای نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین و جلوگیری از انحرافات فکری و اندیشه‌ای در نسل جوان افزود: رسانه‌ها می‌توانند به بهترین شکل، امید را به جامعه تزریق کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است به عنوان آخرین برگ برنده خود،‌ امید را از دل‌های نسل جوان حذف کنند، از تشکیل قرارگاه بسیج رسانه در خراسان جنوبی به منظور بررسی مشکلات مختلف خبر داد و یادآور شد: برخی از مسئولان به منظور پاسخگویی به اهالی رسانه در این قرارگاه حضور پیدا خواهند کرد.


سردار مهدوی به جلسه خود با استاندار خراسان جنوبی هم گریزی زد و گفت: در دیدار با استاندار بر ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌ها تاکید شد و مقرر شد که میزان ارتباط گیری مسئولان با رسانه‌ها به صورت روزانه رصد شود.

 

 

وی اظهار امیدواری کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با تفکر بسیجی و برگزاری جلسات تخصصی، مشکلات جامعه رسانه استان را برطرف کند.

 


وی با تاکید بر پرهیز از شعارزدگی توسط مسوولان ادامه داد: خراسان جنوبی علی رغم تلاش های فراوانی که می شود، عقب ماندگی زیادی دارد اما در بسیاری از موارد، تذکر و توصیه هنرمندانه و منصفانه اهالی رسانه به خروج استان از محرومیت کمک بزرگی می‌کند.

 


وی بر نقش هدایت گری رسانه ها هم صحه گذاشت و گفت: گاهی مسئولان در میان جلسات فراوان، از برخی مسایل غافل می شوند که نیازمند تذکر رسانه ها هستند.

 


سردار مهدوی یکی از نقش های مهم رسانه ها را جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، ترغیب به سرمایه گذاری در راستای توسعه استان ذکر کرد و گفت: تلاش میکنم شخصا در قرارگاه رسانه ای استان شرکت کنم.

 

همچنین «سجاد رضایی» رئیس بسیج سازمان رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در اواخر سال قبل بر جهاد تبیین تاکید فرمودند، ادامه داد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین هستند.

 

وی با اشاره به اینکه نیازمند حمایت جدی از رسانه ها هستیم، افزود: جهاد تبیین یک واجب عینی بر دوش اهالی رسانه است و در شرایط کنونی باید ظرفیت هم افزای رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم دشمن و ضد انقلاب بهره گیریم.

 

 

 

کد خبر 1192863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha