برگزاری مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان فیروزکوه

برگزاری مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان فیروزکوه و تکریم دادستان سابق این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم تکریم دکتر رضایی دادستان سابق و معارفه دکتر مظفری دادستان جدید شهرستان فیروزکوه با حضور امام جمعه فیروزکوه، زارعی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران، رحمتی معاون اداره مالی دادگستری استان تهران و مسئولین شهرستانی، در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان فیروزکوه گفت:خداوند متعال هدف خود از بعثت پیامبران را اقامه قسط و عدل بیان فرموده، قرآن را نازل تا مردم اقامه عدل کنند و هدف از استقرار حاکمیت دینی استقرار عدل است.

 

وی افزود:‌ریشه حکومت به عدل گستری و عدالت و استقرار عدالت بسیار سخت است و زحمات قضات و کار کنان دادگستری در این زمینه قابل تقدیر است، کار برای استقرار عدالت به معنای زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و هر کس در هر سمتی باید با رعایت عدالت برای تحقق قسط در جامعه تلاش کند.

 

حجت الاسلام حیدری با تاکید بر رعایت عدالت در تمامی حوزه ها و خدمات و تحقق جامعه عدالت گستر اظهار داشت: راه استقرار عدالت اجرای قانون است قانون باید فصل الخطاب باشد و باید قانون را رعایت کنیم.

 

امام جمعه فیروزکوه در پایان بیان داشت: هیچ کس حق ندارد جلوی قانون بایستد، همه ما باید پیرو قانون و قانونمدار باشیم و با صلابت و رافت به امور مردم بپردازیم و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه با رفتار خود آرامش و امنیت روانی ایجاد کنیم.

 

 

کد خبر 1192864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha