کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» ویژه زوج های جوان کانون های مساجد برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» به مناسبت هفته ازدواج ویژه زوج های جوان کانون های مساجد در مهدیه اردبیل برگزار شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» به مناسبت هفته ازدواج ویژه زوج های جوان کانون های مساجد در مهدیه اردبیل برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه با هدف ترویج ازدواج آسان، بهنگام و پایدار در هفته ازدواج برنامه ریزی شده و مورد استقبال زوج های جوان قرار گرفت.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: چنین برنامه های آموزشی برای زوجین می تواند مشاوره برای ایجاد نشاط و قوت در خانواده ها شود و مقدمه برای کاهش درگیری های زوجین و طلاق در سطح جامعه خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی طلاق ناشی از عدم آگاهی و آموزش زوجین جوان است که این کارگاه آموزشی با هدف تامین نیازهای آنها تشکیل شد.

 

آمون یادآور شد: هم گرایی و فهم مشترک در بین اعضای خانواده، شیوه های فرزند پروری، روش های گسترش تحکیم بنیان خانواده، توجه به مسائل اخلاقی در خانواده و حفظ احترام متقابل از جمله سرفصل های مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ازدواج یک مسئولیت عمیق اجتماعی بین زوجین ایجاد می کند که با تکیه به همدیگر در زندگی موجب ایجاد حس آرامش می شود و ازدواج موفق همراه با معنویت و تکیه بر بنیان دین مبین اسلام در تحکیم خانواده بسیار موثر است.

کد خبر 1192868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha