۱۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای شیروان مصوب شد

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان گفت: براساس تصمیمات و جلسات برگزار شده امسال، هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان مصوب شد.

«علی اکبر حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: امسال هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای بخش های مختلف شهرستان مصوب شد که در قالب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ابلاغ شد که در قالب فصول اعتبارات باید توزیع شود.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان عنوان کرد: امسال تعریف طرح های جدید در دستور کار نیست و طرح های جدید الزام دارند که ۵۰ درصد اعتبارات دیده شود، این طرح ها روندی دارد که به استان ارسال می شود و طبق دستورالعمل، ۵۰ درصد اعتبار باید دیده شود.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: اولویت با طرح های نیمه تمام خصوصا در بحث آب، راه و حمل و نقل است که پیشرفت بالایی دارد و در اولویت بهره برداری است که پروژه جدید با شرایط تعریف خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته در مجموع از منابع مختلف دو هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای شهرستان مصوب و ابلاغ شد که کل اعتبار تخصیص داده شده، هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال بود که به دستگاه های اجرایی ابلاغ و جذب شد.

 

وی تصریح کرد: میزان اعتبار تخصص داده شده در بخش کشاورزی، آب، راهداری، برق، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، حمل و نقل، مخابرات و غیره هزینه شده که در هفته دولت و دهه فجر هم شاهد افتتاح طرح های عمرانی از محل همین اعتبارات بودیم.

 

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1192899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha