۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرستان ایلام توزیع شد

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ایلام گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرستان ایلام در سال ۱۴۰۱ توزیع شده است.

«جواد همتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۹۴ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شده بود، اظهار کرد: اعتبارات لحاظ شده برای شهرستان ایلام در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۸٫۲ درصد افزایش اعتبار داشته است.

 

وی افزود: بیشترین رقم اعتبارات پیشنهادی به فصول، فصل های حمل و نقل، توسعه خدمات شهری، روستایی – عشایری و دین و مذهب منظور شده است.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ایلام با بیان اینکه شهرستان ایلام دارای پتانسیل ها و ظرفیت های خاص جهت رشد و توسعه پایدار است، بر لزوم تلاش مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری و جذب سهم خود از محل اعتبارات ملی و متمرکز در راستای پیشرفت و توسعه این شهرستان تأکید کرد.

 

وی تصریح کرد: اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در دولت سیزدهم در شهرستان داشته ایم که باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم اما مهم عدالت در توزیع اعتبارات بوده که بر اساس جمعیت و وسعت و نیاز منطقه اولویت بندی کردیم اما محرومیت را در اولویت قرار دادیم.

 

 

 

کد خبر 1192938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha