سومین دوره آموزش و مهارت افزایی امامان جماعت روحانی  برگزار می شود

سومین دوره آموزش و مهارت افزایی امامان جماعت روحانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سومین دوره آموزش و مهارت افزایی امامان جماعت روحانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به مدت ۳ روز برگزار می شود.

 

اجرای کلاسهای آموزشی توسط اساتید برتر مرکز تخصصی نماز، تقدیر از فعالین و موثرین نماز، برپایی نمایشگاه کتاب و پوستر نماز از برنامه های این دوره آموزشی خواهد بود.

 

«حامد صالحی» مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری سومین دوره آموزش و مهارت افزایی امامان جماعت روحانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تاریخ 14 لغایت 16 تیرماه در محل سالن همایش های مرکز آموزش شهید تفویضی سازمان راهداری خبر داد.

 

صالحی گفت: این دوره آموزشی با پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته) و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در روز سه شنبه 14 تیرماه آغاز و به مدت 3 روز با اجرای برنامه های آموزشی ویژه روحانیون سازمان راهداری ادامه دارد.

 

وی افزود: کلاسهای مختلفی با موضوعات خانواده و نماز، مهارت کلاسداری و سخنرانی کوتاه، شیوه های دعوت به نماز، سواد رسانه و جایگاه مهدویت در هندسه دین  با حضور اساتید مطرح مرکز تخصصی نماز کشور از جمله حجت الاسلام و المسلمین بهشتی، حجج الاسلام کاظمی، بیاتی، رحیمیان، دهشتی و عسگری در این دوره آموزشی برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز یادآور شد: در این مراسم با توجه به عملکرد سازمان راهداری از داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، به پاس انجام فعالیتهای نماز، با اهدای لوح تقدیر، تفسیر قرآن کریم و انگشتر متبرک مقام معظم رهبری تقدیر به عمل آمد.

 

حامد صالحی خاطرنشان کرد: در حاشیه این گرهمایی نمایشگاه کتاب نماز توسط انتشارات ستاد اقامه نماز و نمایشگاه پوستر و تابلو نمازی بر پا شده است

کد خبر 1193031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha