پرونده زائران مدینه قبل بسته شد

با عزیمت ۱۳۱۵ زائر از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه پرونده زائران مدینه قبل در حج امسال بسته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد آزاد» رئيس ستاد مدینه امروز سه شنبه(14  تيرماه)  گفت: 1315 زائر مدینه النبی در قالب 9 كاروان دوشنبه شب پس از محرم شدن در مسجد شجره و بستن میثاق بندگی راهی مکه مکرمه شدند.

بگفته وي، بدین ترتیب با ورود آخرين كاروان هاي زائران و عوامل اجرايي و فرهنگي در بامداد امروز به  مكه،  پرونده زائران مدینه قبل حج تمتع امسال بسته شد.
این زائران پس از5 شب اقامت در مدینه  ديروز با حضور در حرم نبوی و قبرستان بقیع زیارت وداع خوانده و از رحمت اللعالمین درخواست کردند که این آخرین حضورشان در مدینه نباشد .
رئیس ستاد مدینه گفت: 20315 زائر مدينه قبل با 89 پرواز در قالب 160 كاروان از ايستگاههاي پروازي در كشورمان به شهر پيامبر منتقل شدند و طي اسكان در مدينه با نام نویسی درسامانه توسط بخش انفورماتیک سازمان حج و زیارت و اخذ نوبت، براساس شرایط و ضوابط تعیین شده یکبارتوانستند از فیض زیارت و عبادت در روضه منوره بهره مند شوند.
وي با بيان اينكه آخرين پرواز زائران مدينه قبل 8 تيرماه وارد فرودگاه اين شهر شده بود، افزود: عوامل و دست اندرکاران ستادی از 14 ذی الحجه میزبان زائران مدینه بعد خواهند بود.
وي اضافه كرد كه اولين پرواز زائران از مدينه روز 19 ذي الحجه به سمت ايران انجام خواهد شد و پروازهاي زائران از عربستان به مقصد كشورمان 7 مرداد ماه پايان خواهد يافت.

کد خبر 1193050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha