ولایتمداری مهمترین پیام غدیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: واقعه غدیر خم دارای پیام‌های بسیار ارزشمندی است که پیروی از ولایت مهمترین پیام غدیر است.

حجت‌الاسلام جلیل مختای نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: تفکر ولایت مداری از پیام‌های مهم واقعه بزرگ غدیر محسوب می‌شود و برنامه‌های دهه امامت و ولایت باید پر محتوا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برگزار شود.


وی افزود: روز غدیر فرصت و بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و تداوم حکومت دینی بر جامعه بشری است.


حجت‌الاسلام مختاری نیا بر معرفی واقعه غدیر فراتر از استان و کشورها بلکه در تمامی جهان تأکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی در گرامیداشت و بهره معنوی مردم در این روز ارزشی موجبات تبیین ارزش غدیر خم میان مردم فراهم خواهد ساخت.


وی تاکید کرد: واگذاری کارها به مردم به‌ویژه در بخش‌های مذهبی و فرهنگی به مراتب بازدهی مطلوبی و موثر تری را به دنبال داشته است پس باید تمام مناسبت‌ها و آیین‌ها مذهبی بر این اساس برنامه ریزی و تدوین شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان با اشاره به اهمیت واقعه غدیر عنوان کرد: به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آینده، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عیدغدیرخم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم در این شهرستان بازسازی می‌شود.

 

کد خبر 1193092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha