مشارکت ۱۶ کشور اسلامی در فعالیتهای قرآنی آستان مقدس حسینی

دبیرکل آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: مرکز بین المللی تبلیغات قرآنی، فعالیت های قرآنی و برنامه ها و مسابقات متنوعی را با مشارکت بیش از ۱۶ کشور جهان اسلام برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، استاد حسن رشید العبایجی، دبیرکل آستان مقدس حسینی در بازدید از مرکز بین المللی تبلیغات قرآنی وابسته به آستان حسینی ، بر اهمیت تقویت مفهوم انسان در همه زمینه های آموزشی به ویژه در میان کودکان و نوجوانان برای تضمین موفقیت در تربیت صحیح آنها براساس مبانی فرهنگ قرآنی و رویکرد اهل بیت(ع) تاکید کرد.

دبیرکل آستان مقدس حسینی گفت: کار قرآنی از آنجایی که محوریت مهم در گسترش فرهنگ حسینی است، اهمیت بسیاری دارد. دبیرخانه استان مقدس حسینی تمایل دارد تا حمایت خود از فعالیت های بین المللی قرآنی را ادامه دهد.

 

وی افزود: اهمیت بسیاری برای تثبیت مفهوم انسان در همه زمینه های آموزشی و تربیتی به ویژه کودکان ونوجوانان برای تضمین موفقیت در تربیت صحیح آنها وجود دارد.

این مرکز در طول سالها جنبه های مختلف قرآنی از جمله دوره های تخصصی، کارگاه های آموزشی برای مراکز و موسسات قرآنی مختلف در عراق، دوره های ویژه دانش آموزان در طول تابستان ارایه کردند. امسال نیز دوره های قرآنی حضوری با نظارت دبیرخانه آستان مقدس امام حسین(ع) با مشارکت بیش از 250 دانش آموز از عراق و کشورهای دیگر عربی برگزار می کند.

 

این مرکز مسابقات مختلف حضوری و آنلاین نیز با مشارکت گسترده بین المللی بیش از 16 کشور اسلامی برگزار کرده است.

کد خبر 1193100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha