مدیریت شهری نقش مهمی در بهبود و ارتقاء سطح زندگی شهروندان دارد

موسوی زاده در یادداشتی آورده است: شهرداری بعنوان مهمترین و تاثیرگذارترین نهاد شهری، نقش مهمی در زندگی روزمره ی مردم یک شهر دارد و الزاما یک شهردار موفق، شهرداری است که بتواند این تاثیر را در روند روزمرگی مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، « سیدمحمدرضا موسوی زاده» در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: شهرداری بعنوان مهمترین و تاثیرگذارترین نهاد شهری، نقش مهمی در زندگی روزمره ی مردم یک شهر دارد و الزاما یک شهردار موفق، شهرداری است که بتواند این تاثیر را در روند روزمرگی مردم ایجاد کند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه می دهد: بدیهی است سمت شهردار یک شهر بدلیل اهمیت بالای آن نیازمند دقت نظر در انتخاب فردیست که قرار است سکان هدایت شهر را طی چهارسال در اختیار گرفته و آینده ی آن را رقم بزند. تخصص مالی و فرهنگی و تبحر در اداره ی امور از مباحثی است که درصورت غفلت زیان جبران ناپذیری را بر پیکره ی شهر وارد خواهد کرد.

 

لذا اهمیت انتخاب شهردار یک شهر توسط منتخبین شورای شهر بایستی با در نظرگرفتن شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی باشد.

 

باید مصلحت مردم و شهر بر مصالح گروهی و جناهی غالب باشد و از سیاسی بازی در حوزه ی شهر و شهرداری پرهیز گردد.

 

اعضای شورای شهر باید استقلال خود را حفظ نموده ضمن اینکه از نکته نظرات کارشناسانه ی دلسوزان، مشاوران حاذق و افراد قابل اعتماد نیز بهره ببرند و از اختلافات درونی که نهایتا دود آن به چشم شهروتدان خواهد رفت، بطور جد دوری کنتد.

کد خبر 1193117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha