برگزاری جشن وصال با حضور ۱۲۰ زوج جوان در خراسان جنوبی

۱۲۰ زوج جوان خراسان جنوبی به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در جشن وصال گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، جشن وصال امروز (۱۴ تیر) به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته ازدواج با حضور ۱۲۰ زوج استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و خیران  در هتل سپهر بیرجند برگزار شد.

 

«محمد حسین خسروی»، سرپرست ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی در این مراسم از برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه در هفته ازدواج در سطح استان خبر داد و افزود: مراکز تخصصی مشاوره در شهر بیرجند آمادگی دارند خدمات رایگان مشاوره ازدواج را به جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال ارائه دهند.

 

وی ادامه داد: محوریت کلی برنامه های این هفته در قالب برگزاری جشن های وصال با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تجلیل از زوجین و فعالین حوزه ازدواج، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی است.

 

گفتنی است، در این جشن که به صورت نمادین با پیوند یک زوج جوان به همراه بود، از فعالان در حوزه ازدواج شامل بانک برتر در پرداخت تسهیلات به جوانان، تهیه کننده نمونه جهیزیه، گروه جهادی نمونه، قاضی نمونه، خیر نمونه، خبرنگار و مشاور برتر در امر ازدواج  و زوج ایثارگر، زوج ورزشکار، زوج نمونه قرآنی، زوج دانشجو، زوج نمونه توان یاب، زوج نمونه روستایی و عشایری با مهریه پایین، زوج نمونه طلبه و گارگر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1193155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha