دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است

حجت الاسلام راجی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی را از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی برای رواج ناامیدی در جامعه برشمرد و لزوم عملیاتی شدن جهاد تبیین در مقابل این اقدامات را متذکر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «سیدمحمد حسین راجی» امروز(۱۴تیر) در گردهمایی کنشگران و فعالین عرصه جهاد تبیین استان مازندران که با حضور نخبگان، فرهیختگان و مبلغان اقشار بسیج  در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: پژوهش در زمینه مختلف می تواند موجب افزایش سواد  شود  که داشتن شجاعت و مطالعه عمیق پیرامون انقلاب اسلامی دو ابزار اصلی در بحث جهاد تبیین است.

 

نویسنده کتاب "صعود چهل ساله " افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است  باید بدانیم جهاد تبیین  امری عظیم و سخت است زیرا وقتی ایشان فرمودند جهاد  تبیین فریضه فوری است باید
ببینیم مقام معظم رهبری چه چیزی را  تبیین کردند و به ما امرکردند چه چیزی را تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام راجی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصول مبانی که مورد هجمه دشمن قرار گرفت و سایر اموری که دشمن درحال تحریف کردن آن است مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: به فرموده رهبری کار امروز دشمن بزک کردن و تطهیر کردن پهلوی است برای مقابله با بزک کردن پهلوی، جهاد تبیین نیاز است متاسفانه در این‌ امپراطوری رسانه ای هیچ خبری از دستاورد انقلاب نیست .

 

حجت الاسلام راجی با تاکید براینکه بیان دستاوردها جهاد تبیین است، گفت: دشمن همه حضور دارد و تلاش دارد بیان کند ریشه مشکلات گفتمان انقلاب است اما باید بدانیم ریشه مشکلات رویگردانی از آرمان های نظام و انقلاب است.

 

نویسنده کتاب "صعود چهل ساله" تصریح کرد: تمام شبهات مردم  در زمینه کارآمدی و یا ناکارآمدی نظام است  که کنشگران و فرهیختگان  بسیجی با تشکیل تیم های مختلف  گره های ذهنی را باز و  از نظام دفاع کنیم اگر شبهات اصل کارآمدی نظام است محتوا دهیم درعرصه های مختلف جمهوری اسلامی کارآمدبود.

 

وی افزود: شبهات درزمینه ناکارآمدی موردی یا واقعی است و یاغیر واقعی  که باید با اخبار راست تصحیح ذهنیت صورت گیرد  همچنین با توصیف جریان را کامل شرح دهیم درمرحله بعد تشخیص دهیم که مشکل و بیماری کجاست سپس با ارائه و تجویز راهکار امید را در جامعه افزایش دهیم.

کد خبر 1193191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha