تلاش داریم سپاه کربلا پیشتاز بصیرت بخشی و جهاد تبیین باشد

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه جهاد تبیین یک راهبرد ضروری برای خنثی سازی تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش داریم این رهنمود حکیمانه با همراهی بسیجیان بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت و ۲۲قشر بسیج در سطح استان پیاده سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۱۴تیر) در گردهمایی کنشگران و فعالین عرصه جهاد تبیین استان مازندران که با حضور نخبگان، فرهیختگان و مبلغان اقشار بسیج  در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد،  به منویات رهبری در بحث جهاد تبیین اشاره و اظهار کرد: تلاش شد با تشکیل قرارگاه و با بهره گیری تمامی ظرفیت های ستاد سپاه کربلا جهاد همگانی برای تحقق این منویات رهبری را شاهد باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلا با دعوت از نخبگان و کنشگران فرهنگی، تربیتی و سیاسی که صاحب کرسی های آزاد اندیشی  هستند به دنبال ایجاد فضای گفتمانی درست در راستای واقعیت هایی که در استان درحال شکل گرفتن است، هستیم، گفت:استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مراکز تربیتی استان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی به فعالیت ۲۲قشر بسیج ذیل سپاه کربلا اشاره کرد و افزود: همچنین بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت در استان فعالیت دارند که این ظرفیت ها می تواند زمینه ساز تحقق جهاد تبیین مورد انتظار رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشد.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه ساماندهی و سازماندهی اساتید دانشگاهی و حوزه برای بالابردن سطح توان و بیان آنها برای پیاده سازی جهاد تبیین نیز مورد توجه است،  اضافه کرد: تلاش داریم با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در بحث ایجاد ناامیدی در  جامعه فراهم شود.

کد خبر 1193193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha