حرکت‌های مطلوبی در حوزه فرهنگ و هنر کشور شکل گرفته است

خزاعی گفت: در دولت سیزدهم حرکت های مطلوبی در عرصه فرهنگی کشور انجام گرفته است و با انتخاب مدیران جهادی و انقلابی اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمد خزاعی» امروز (سه شنبه ۱۴ تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: باید در فرصت ایجاد شده شرایط را برای ورود نیروهای جوان انقلابی، متدین و متخصص افزایش داد تا این نیروها به سرمایه هایی برای ادامه مسیر تبدیل شوند.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری ظرفیت های قابل توجهی در بخش نیروی انسانی مستعد و هنرمند وجود دارد هرچند زیرساخت در حوزه فرهنگی و هنری در این استان اندک است اما به واسطه نیروی انسانی توانمند جزو استانهای برخوردار کشور به شمار می رود.

 

وی، سفرهای استانی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را از سیاست های این نهاد اعلام کرد و گفت: تجربه نشان داده استان های کمتر برخوردار از نظر نیروی انسانی در شرایط خوبی قرار دارند.

 

خزاعی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ سفر استانی انجام شده است و در این سفرها به بررسی نقاط ضعف و قوت استان‌ها پرداخته شده است.

 

وی توجه به نیروهای جوان انقلابی و متعهد و حمایت از آن را از اولویت های اجرایی سازمان سینمایی کشور عنوان کرد و گفت: عدالت محوری، استاندارد سازی و قانون گرایی در کنار تمرکززدایی در دستور کار قرار گرفته است.

 

خزاعی با بیان اینکه نتیجه گیری در حوزه فرهنگ زمان‌بر است و در مدت کوتاه حاصل نمی شود، اظهار داشت: با این وجود ظرفیت ها و استعدادهای بیشماری در استان ها وجود دارد که می تواند تولید آثار و محتواهای انقلابی را افزایش دهد.

 

کد خبر 1193202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha