فرماندار خمام‌ خواستار تسریع در استقرار ادارات شد

خبرگزاری شبستان:جوشن با بیان اینکه تنها ۵۰ درصد ادارات در شهرستان خمام مستقر شده اند گفت : اولین قدم برای رشد این شهرستان را استقرار ادارات است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسفندیار جوشن» عصر (سه شنبه، ۱۴ تیر) در نشست خبری اظهار داشت: با گذشت زمان و علیرغم پیگیری های فرمانداری تنها ۵۰ درصد ادارات در خمام مسقر هستند. 

 

فرماندار خمام به پیگیری ها و مکاتبات انجام‌ شده فرماندار قبلی و فعلی اشاره کرد و افزود: معضلات و مشکلات این شهرستان احصا شده و اولین قدم برای رشد استقرار ادارات است.


ویتصریح کرد: ما با اداره ای مشکل خاصی نداریم و این شهرستان دارای پتانسیل و قابلیت زیادی است که می تواند نمو یافته و شکوفا شود.


فرماندار خمام متذکر شد: وقتی عنوان می کنیم مردم ولی نعمت ما هستند باید در عمل ثابت کنیم و برای توسعه متوازن شهرستان گام برداریم.



وی تاکید کرد: استقرار ادارات صمت برای حل مشکلات اصناف شهرستان و محیط زیست و منابع طبیعی به دلیل مجاورت با تالاب انزلی و جنگل فتاتو لازم و ضروریست. این شهرستان حدود ۶۰ هزار دارد اما جمعیت متولی فرهنگی ندارد.

 

جوشن افزود: برخی ادارات نیز علی رغم پیگیری های انجام شده فاقد چارت سازمانی هستند. در این شهرستان باید ادارات هلال احمر، تعزیرات ، فنی و حرفه ای، اوقاف، بهزیستی، جهاد کشاورزی و ... استقرار یابند.

 


وی اظهار داشت: بزودی مژده شهر شدن چوکام که قابلیت و پتانسیل لازم را داشته و به امضای استاندار و وزارت کشور نیز رسیده است را به مردم می دهیم.


وی خمام را خاستگاه برنج اعلام کرد که می بایست ثبت شود و خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات مردم نصب المان برنج بعنوان یکی از نمادهای این شهر است که با توجه به بلاتکیلف ماندن وضعیت کمربندی طی ۲ دهه اخیر در بروکرارسی های اداری این موضوع کلاف سردرگمی شده که تا وزارت خانه رسیده است 

کد خبر 1193225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha