میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در سنندج دایر می‌شود

با حضور مشاور معاون حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش، نشست هماهنگی تشکیل میز خدمت و حضور نمایندگان تام الاختیار وزیرآموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد رضا مهاجری‌نژاد مشاور معاون حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش عصر سه شنبه ۱۴ تیر ماه در نشست هماهنگی تشکیل میز خدمت همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان با تاکید بر نهایت استفاده از این سفر برای آموزش و پرورش استان، همدلی، همراهی و تلاش مجموعه را باعث موفقیت و پیشبرد بهتر امور عنوان کرد و گفت: اصلی‌ترین هدف در این سفر تشکیل میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر هست که روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 تیر ماه 1401 از ساعت 8 صبح تا 18 در محل ساختمان اصلی اداره‌کل تشکیل می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه در این سفر و میز خدمت، تیم وزارتی برای رسیدگی به درخواست‌های مراجعین در خدمت مردم عزیز استان خواهند بود، میزبانی شایسته، تکریم مراجعین، توجه به مطالبات مردمی، پذیرش صمیمانه، اخلاق‌مدارانه و با سعه صدر را از اولویت‌های مسئولین میز خدمت آموزش و پرورش عنوان کرد.

 

 

مهاجری‌نژاد با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش ما در میز خدمت حل مشکلات مردم است، گفت: در این سفر با تشکیل کارگروه استانی، کلیه نامه‌ها و درخواست مردمی در سطح استان پیگیری، ثبت و از طریق سامانه سامد انجام می‌شود و در صورت نیاز برای پیگیری درخواست‌ها نماینده وزارت با نمایندگان سایر دستگاه‌ها هماهنگی کرد.

 

 

وی بر تمهید مقدمات کامل به منظور استقرار میز خدمت و ارائه تسهیلات و رفاه برای مراجعین محترم تاکید کرد و گفت: در میز خدمت آموزش و پرورش با استقرار تیم سامد، کاربران و تجهیزات و امکانات مورد نیاز به درخواست‌های مراجعین رسیدگی خواهد شد.

 

 

مشاور معاون وزیر، اطلاع رسانی، تبلیغات و انعکاس اخبار را از مهم‌ترین بخش‌های سفر و تشکیل میز خدمت عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت مستندسازی و تهیه گزارش، پیش، حین و بعد از سفر، گفت: بعد از اتمام سفر ویژه نامه‌ای باید تهیه شود.

 

 

وی بر ظرفیت‌سازی در جریان این سفر تاکید و با بیان اینکه کار ما جمعی است، ابراز امیداوری کرد در پایان این سفر بخشی از مشکلات حل شود.

 

 

تمهید مقدمات برپایی میز خدمت آموزش و پرورش کردستان

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور محترم و اعضای هیات دولت به استان هستیم، گفت: آموزش و پرورش جزو دستگاه‌هایی است که بیشترین مخاطب و تکالیف را در این سفر در بخش درون و برون سازمانی دارد.

 

 

وی از تمهید مقدمات و برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری جلسات و میز خدمت آموزش و پرورش با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر در مرکز استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که استان از برکات این سفر بهره‌مند شود.

 

 

همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کردستان، نمایندگان تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 تیرماه 1401 با استقرار در میز خدمت، پاسخگوی مراجعان و مطالبات مردمی در حوزه آموزش و پرورش خواهند بود.

 

 

در این ملاقات قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات، مشاور حقوقی و مجلس معاون وزیر و رئیس حراست معاونت حقوقی و مجلس وزارت، روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 تیر ماه از ساعت 8 صبح تا 18 پاسخگوی مراجعین در بخش آموزش و پرورش خواهند بود. 

کد خبر 1193269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha