خدمت در مسجد بزرگترین توفیق الهی است

حجت الاسلام شفابخش گفت: خدمت در مسجد بزرگترین توفیق الهی است و امروز که در جنگ فرهنگی هستیم باید سنگر مستحکمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «علی شفا بخش» امروز (14 تیرماه) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون های فرهنگی هنری یک از بازوان فعالیت مساجد هست و موجب فعال سازی ارکان مساجد شده است.

 

امام جمعه هشتجین تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم توفیق آبادانی و عمران معنوی مساجد همیشه باید در جامعه جاری و ساری باشد و اگر ما قصور کنیم دشمنان بر ما چیره می شوند.

 

وی اعلام داشت: خدمت در مسجد بزرگترین توفیق الهی است و امروز که در جنگ فرهنگی هستیم باید سنگر مستحکمی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام شفابخش با اشاره به اینکه مسجد سنگر انقلاب و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، یادآور شد: دشمنان قسم خورده با تمام نیروی خود تلاش می کنند تا ندای توحید و ایمان را نابود کنند و همه برنامه ریزی های آنها نابودی بینان خانواده ها است.

 

امام جمعه هشتجین افزود: نابودی هویت و فرهنگ جامعه اسلامی فتنه امروز دشمنان است و فعالان کانون های مساجد باید برنامه ریزی خود را بر ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی متمرکز کنند تا گام های موثری برای خنثی سازی این توطئه ها برداشته شود.

 

حجت الاسلام شفابخش خاطر نشان کرد: خادمان فرهنگی مساجد همیشه در نکوهش دشمنان داخلی و خارجی هستند اما باید با توکل و جدیت و به طور جهادی حرکت کنند.

 

کد خبر 1193306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha