طرح نذر قربانی در سطح خراسان جنوبی برگزار می شود/ برپایی ۳۰۶ پایگاه جمع آوری نذورات

عرب از استقرار ۳۰۶ پایگاه جمع آوری نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار در روز عید سعید قربان در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمد عرب» امروز (۱۵ تیر) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: طرح نذر قربانی در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده های نیازمند در عید قربان اجرا می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از استقرار 306 پایگاه برای جمع‌آوری نذورات قربانی مردم استان خبر داد و بیان کرد: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده های مستمند و نیازمند قرار دهند.

 

عرب با دعوت از خیران و مردم نیکوکار ایران اسلامی برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و شماره کارت  8890 - 9995 - 9918 - 6037 برای دریافت کمکهای مردمی در طرح قربانگاه پیش بینی شده است.

 

وی گفت: شیوه نامه های بهداشتی در تمام مراحل ذبح تا توزیع گوشت قربانی در این طرح به صورت جدی رعایت می شود و گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده های نیازمند خواهد رسید.

کد خبر 1193341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha