آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کاردانی ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر از امروز (۱۵تیرماه) ثبت‌نام پذیرش دوره های کاردانی در این دانشگاه به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمیدرضا معتمدزاده رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر از امروز (15تیرماه) ثبت‌نام پذیرش دوره های  کاردانی در این دانشگاه به مدت یک هفته خبر داد. 
وی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر فردا برای رشته های؛ موسیقی، طراحی لباس، بازیگری، گریم، سینما، عکاسی، طلا و جواهر، روابط عمومی، گردشگری، امور فرهنگی، مترجمی انگلیسی، هتل‌داری، معماری داخلي و تربیت مربی کودک و نوجوان در این مقطع اعلام شد.
 
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا همچنین از شرایط و تسهیلات ویژه این دانشگاه خبر داد و گفت: خوابگاه خودگردان، تقسیط شهریه، برگزاری کلاس‌ها در بعدازظهرها ويژه شاغلين و تدریس مدرسان خبره از شرایط ویژه دانشگاه است و نيز تاكيد نمود كه مدرک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و قابل ترجمه می باشد.
معتمدزاده درپایان گفت: علاقه مندان جهت مشاوره و ثبت نام تلفنی می توانند با شماره های 09135201412 و 36212016 تماس حاصل نموده ويا به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org
و وبسايت دانشگاه به نشاني www.acuyazd.ir مراجعه نمايند.
کد خبر 1193365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha