مراسم بزرگداشت نادرطالب زاده نویسنده و کارگردان فقید کشورمان برگزار شد

مراسم بزرگداشت نادرطالب زاده نویسنده و کارگردان فقید کشورمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم بزرگداشت نادرطالب زاده نویسنده و کارگردان فقید کشورمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.
 
در این مراسم که مهران فاطمی استاندار یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، حجت الاسلام صداقت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد و  تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد حضور داشتند در خصوص شخصیت نادر طالب زاده و فعالیت های فرهنگی و سیاسیت وی مطالبی ارائه شد.
 
 بهروز افخمی ، نویسنده و کارگردان مطرح کشوری در این مراسم با اشاره به ویژگی های نادر طالب زاده گفت: این هنرمند در دوره ای زندگی کرد که توانست فارغ از دنیا برای خدمت به کشورش، درس خود را در بهترین دانشگاه های آمریکا رها کند.
 
وی ادامه داد: روحیه نظامی را از پدرش یاد گرفته بود و آدمی بود که همیشه کنترل احساسات خود را داشت و در نهایت خیلی برای افرادی که کار میک رد جذاب بودکه این مشخصات یک نظامی خوب بود.
 
افخمی بیان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد فرماندهانی بودیم که تمامی سربازان و رزمندگان آنها حاضر را از دست دادن جان خود برای آنها بودند و این روحیه را در نادر طالب زاده شاهد بودیم.
 
قشقاوی از شاگردان وی و دبیر امور بین الملل کنفرانس افق نو نیز از سخنرانان دیگر این مراسم بود که از نحوی شکل گیری این کنفرانس و فعالیت های نادر طالب زاده برای دعوت از فعالان بین المللی ضد صهیونیستی و ضد اسرائیلی مطالبی ارائه کرد.
 
در ادامه این مراسم نیز فرزند شهید رمضانخانی در خصوص ویژگی های پدرش مطالبی ارائه کرد و از توجه ویژه این شهید حتی در دوران اسارت خود به نماز مطالبی ارائه کرد.
 
وی گفت: یک کتابی در رابطه با شهید رمضانخانی در حال آمده شدن است که امیدواریم به زودی به چاپ برسد.
کد خبر 1193360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha