اجرای کلاس های دینی، هنری و آموزشی طی فصل تابستان در بشرویه

خاکشور گفت: در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت کلاس های مختلف هنری، دینی، قرآنی، آموزشی و ... به همت کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه برگزار می شود.

«عباس خاکشور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش به سزایی در تربیت نیروهای انقلابی را در مساجد بر عهده دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه بیان کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت یکی از طرح های مهم ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که طی فصل تابستان در راستای تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی و متعهد بر عهده دارد.

 

وی با بیان اینکه طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه برگزار می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و ... در دستور کار کانون قرار دارد.

 

خاکشور ادامه داد: برگزاری کلاس های تقویت درسی، کلاس های دینی و قرآنی و برگزاری اردو از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه طی فصل تابستان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در پایان گفت: با توجه به اینکه فصل تابستان همزمان با مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برگزاری مراسمات مرتبط با این مناسبات نیز در دستور کار کانون قرار دارد.

 

 

کد خبر 1193373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha