فراخوان نخستین جشنواره سراسری طراحی پوستر با عنوان «بهترین امت‌ها» منتشر شد

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل از انتشار فراخوان نخستین جشنواره سراسری طراحی پوستر با عنوان «بهترین امت‌ها» خبر داد.

حجت الاسلام «سید ابراهیم میر عباس زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان نخستین جشنواره سراسری طراحی پوستر با عنوان «بهترین امت‌ها» منتشر شد.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: موضوع های این طراحی پوستر احادیث مربوط به فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: علاقمندان و هنرمندان طرح های خود را باید با فرمت JPEG با حجم حداکثر 10 مگابایت و حداقل وضوح DPI 150 و در ابعاد 50 در 70 سانتی متر ارسال کنند.

 

حجت الاسلام میر عباس زاده خاطر نشان کرد: هر یک از شرکت کنندگان مجاز به ارسال حداکثر 3 طرح است و به 5 اثر برگزیده جوایز نقدی و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: هنرمندان تا 23 تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی poster.ardabil@gmail.com ارسال کنند.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنوراه همزمان با دهه‌ امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری برگزار خواهد شد افزود: جهت دریافت احادیث امر به معروف می تواند با دبیر جشنواره (نوید اچگان) به شماره همراه 09145959575 ارتباط برقرار کنید.

 

حجت الاسلام میر عباس زاده تاکید کرد: این طرح به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، بسیج هنرمندان استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

کد خبر 1193402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha