تشکیل زندگی اهل بیتی با الگوبرداری جوانان از زندگی ائمه(ع) میسر است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: جوانان با الگوبرداری از ائمه اطهار(ع) زندگی اهل بیتی برای خود تشکیل دهند و برای سعادت و سلامت زندگی خود تلاش کنند.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: وارد ماه ذی القعده شده ایم و اولین روز این ماه مصادف است با سالروز ازدواج امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) که بهترین الگو برای زندگی جوانان ما هستند.

 

امام جمعه نکا افزود: نگاه جوانان ما به زندگی اهل بیتی موجب الگوسازی در زندگی و دوری از ناهنجاری هاست که باید در این بخش فرهنگ سازی مناسبی انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مهر و محبت زندگی امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و سیره و روش زندگی این دو بزرگوار الگوی مناسب امروز ماست که در شرایط فعلی و هجمه های مختلف دشمنان می تواند نجات بخش زندگی باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: جوانان با الگوبرداری از ائمه اطهار زندگی اهل بیتی برای خود تشکیل دهند و برای سعادت و سلامت زندگی خود تلاش کنند.

 

امام جمعه نکا افزود: خانواده‌ها و جوانان ما باید با تأسی به این دو اسوه بزرگ اسلام با ازدواج‌های آسان به این سنت اقدام کنند و زندگی سراسر خیر و برکت برای خود و فرزندان ایجاد کنند.

کد خبر 1193442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha