یک موکب از ماسال به زائران امام حسین(ع) خدمت رسانی می‌کند

گیل‌چالانی با توجه به تقویت ظرفیت شهرستانی در خصوص اربعین حسینی گفت: شهرستان ماسال در ایام اربعین حسینی در کشور عراق موکب خواهد داشت.

«غلامرضا گیل‌چالانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: اربعین حسینی یکی از عظیم ترین و باشکوه ترین جریان فرهنگی دینی است و هر شخصی در هر جایگاهی برای پاسداشت این حرکت عظیم سیل مشتاقان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) با جان و دل باید فعالیت کند.

 

فرماندار ماسال افزود: نگاه به برگزاری مراسم اربعین حسینی باید فراتر از نگاه ساختاری و دستوری باشد و همه باید هر چه در توان دارند در تکریم و تسهیل زائران چه در داخل کشور و چه در کشور عراق به کار گیرند.

 

وی با توجه به تقویت ظرفیت شهرستانی در خصوص اربعین حسینی گفت: شهرستان ماسال در ایام اربعین حسینی در کشور عراق موکب خواهد داشت.

 

گیل‌چالانی اسکان، تغذیه و اطعام، بهداشت و درمان و موضوعات فرهنگی را از مهمترین خدمات در نظر گرفته شده برای زائران در ایام اربعین حسینی بیان کرد.

 

فرماندار ماسال از برپایی یک موکب خبرداد و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزار نشدن این راهپیمایی عظیم مردمی در۲ سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و توطئه دشمنان در بین مسلمانان به ویژه شیعیان جهان،اربعین امسال بسیار پراهمیت بوده و ما وظیفه خود می دانیم خدمات شایسته ای را به زائرین گرانقدر ارائه دهیم.

کد خبر 1193451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha