برنامه های شهادت امام محمد باقر(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت:برنامه‎ شب شهادت باقرالعلوم(ع) از غروب چهارشنبه ۱۵ تیرماه در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز خواهد شد و در ایام شهادت امام باقر(ع) نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم(ص) به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «حسین شریعتی‌ نژاد» در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‎ شب شهادت باقرالعلوم(ع) از غروب چهارشنبه ۱۵ تیرماه در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز خواهد شد و در ایام شهادت امام باقر(ع) نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم(ص) به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه خواهد شد.

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همچنین برنامه محوری شب و شام شهادت آن حضرت بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود که در آن حجج اسلام و المسلمین محمدباقر حیدری کاشانی، عبدالحمید واعظ شهیدی و مهدی شریعتی‌ تبار به ایراد سخنرانی و مداحان اهل‌بیت(ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام شریعتی‌ نژاد گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت امام باقر(ع) نیز از ساعت ۱۱:۱۵ صبح روز پنج شنبه در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود که در این مراسم آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد سخنرانی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری ویژه زائران عرب زبان در صحن غدیر برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین در طول روز کارشناسان پاسخگویی به سوالات اعتقادی در صحن‎ها حضور دارند تا به سوالات زائران عزیز در مورد زندگانی این امام عظیم الشان پاسخ دهند.

کد خبر 1193461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha