سطح کیفی فعالیت های فرهنگی به همت کانون های مساجد افزایش یافت

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: کانون های مساجد موجب افزایش سطح کیفی فعالیت های فرهنگی در شهرستان پارس آباد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «علی اکبر باقری بنابی» امروز (15 تیرماه) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد از حیث جمعیت و جغرافیا دومین شهر بزرگ استان است.

 

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: رفع و حل مشکلات مربوط به آسیب اجتماعی باید از طریق برنامه های فرهنگی صورت گیرد و این مسئله نگاه ویژه مسئولان فرهنگی به ویژه با محوریت مساجد را می طلبد.

 

وی ضرورت حمایت از برنامه های فرهنگی را خواستار شد و ادامه داد: موفقیت فعالیت های در کانون های مساجد به استفاده از ابزارهای نوین و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.

 

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: کانون های مساجد موجب افزایش سطح کیفی فعالیت های فرهنگی در شهرستان پارس آباد شده اند.

 

در ادامه این دیدار، «مصطفی آمون» با اشاره به اینکه حمایت های متمرکز از فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد صورت می گیرد، بیان کرد: اختصاص خانه فرهنگ دیجیتال و اهدای کولر به کانون های شهرستان پارس آباد از جمله طرح ها حمایتی از سوی ستاد هماهنگی بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: تشکیل کانون های مساجد در مناطق محروم و روستایی توفیق بزرگی برای ترویج فعالیت های فرهنگی در این مناطق است.

 

کد خبر 1193487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha