کانون های مساجد نقش موثری در فعالیت های فرهنگی روستاها دارند/ به اصل کار فرهنگی اعتقاد دارم

کوهساری گفت: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور مستقیم در روستاها دارند می توانند نقش بسیار مهم و موثری در فعالیت های فرهنگی روستاها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» امروز (چهارشنبه 15 تیر) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به وجود گسترده دستگاه های فرهنگی، گفت: زیربنای همه کارها، کار فرهنگی است و اصل کار در هر اقدامی کار فرهنگی انجام دادن است.

 

نماینده مردم شهرستان های رامیان، آزادشهر و بخش های فندرسک و چشمه ساران و عضو کمیسیون عمران مجلس بیان اینکه بیش از 30 دستگاه فرهنگی اعتبار جذب می کنند، افزود: گستردگی دستگاه های فرهنگی موجب ایجاد مشکلاتی شده که در حوزه فرهنگ با آن روبرو هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید بر اساس استاندارد فعالیت های فرهنگی را انجام داد، گفت: به اصل کار فرهنگی اعتقاد دارم و در کمیسیون تلفیق بودجه تمام سعی خود را برای جذب بودجه مناسب انجام می دهم.

 

کوهساری اظهارداشت: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور مستقیم در روستاها دارند می توانند نقش بسیار مهم و موثری در فعالیت های فرهنگی روستاها داشته باشند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حمایت از کانون های فرهنگی و هنری روستایی در توسعه فرهنگ و اقتصاد روستاها تاثیرگذار است و می تواند عاملی برای ایجاد یک بستر مناسب در ماندگاری و عدم مهاجرت روستائیان باشد.

 

وی گفت: در بحث های فرهنگی به روستاها کمتر توجه می شود ولی این کانون های مساجد می توانند در بحث فرهنگی فرهنگی روستاها کمک کنند.

 

کوهساری در ادامه افزود: ما آمادگی کمک در حوزه فرهنگی را داریم تا بحث بودجه جزو اولویت ها باشد.

 

 

کد خبر 1193505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha