عدالت در توزیع آگهی ها را پیگیریم/لزوم تعاونی ویژه اصحاب رسانه مازندران

جوادی با بیان اینکه در اندیشه پیوند رسانه با حوزه های صنعت، کشاورزی، تولید و... هستیم، گفت: امید است شرکت تعاونی ویژه رسانه های استان برای تحقق انتظارات و خواسته های اصحاب رسانه این خطه از شمال کشور تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین جوادی» امروز(۱۵تیر) در نشست صمیمی با مدیران مسئول روزنامه ها و هفته نامه های محلی و مدیران و سرپرستان خبرگزاری ها با بیان اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نباید صرفا با دغدغه رسانه ای بودن در سایر حوزه های فرهنگ و هنر چالش ایجاد کند، اظهار کرد: معتقدم در همه بخش های ارشاد باید شاهد عدالت در توزیع بودجه و امکانات باشیم. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به صبغه رسانه ای خود گفت: ضریب نفوذ رسانه بیشمار است و باید از این ظرفیت برای عدالت محوری در حوزه رسانه، فرهنگ و هنر بهره گرفته شود. 

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم در اداره تابعه نگاه عدالت محور داشته باشیم، افزود: از رسانه ها تقاضا دارم برای کسب توفیق در عرصه رسانه و خبر با یکدیگر یکصدا و همدل باشیم ‌.

 

جوادی خود را مدیر اخلاق مدار معرفی کرد و گفت: اجازه نخواهم داد مواسات بین زیر مجموعه های ارشاد رعایت نشود.

 

وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد هم افزایی بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه هستم، افزود: ایجاد پیوند بین اصحاب فرهنگ و هنر با رسانه های منتخب و مقتدر موجب می شود شاهد تعدی نسبت به هنرمندان، فعالان فرهنگی و... نباشیم.

 

جوادی به اعتراض چایخانه ها برای چاپ مطبوعات استان، خواستار شکستن انحصار چاپ توسط یک یا چند چاپخانه در استان شد.

 

وی با بیان اینکه در اندیشه پیوند رسانه با حوزه های صنعت، کشاورزی، تولید و... هستیم، اضافه کرد: امید است شرکت تعاونی ویژه رسانه های استان برای تحقق انتظارات و خواسته های اصحاب رسانه این خطه از شمال کشور تشکیل شود.

 

جوادی بیان کرد: عدالت در توزیع آگهی ها را پیگیریم. 

 

وی با بیان اینکه نشست با مدیران ثبت، مالیات ودیگر دستگاه ها با هدف رفع دغدغه های رسانه ها در دستور کار قرار دارد، گفت: روزنامه و خبرگزاری تخصصی ورزشی منحصر به استان مازندران از ملزومات است. تلاش داریم مجوز این رسانه ها اخذ شود.

کد خبر 1193522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha