۱۰۰ نفر از بسیجیان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

جعفری گفت: ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

«محسن جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است.
 

وی گفت: باید تلاش کنیم کیفیت برنامه‌های راهیان نور افزایش یابد زیرا جنگ تحمیلی گنجینه تمام نشدنی است و هر فردی به اندازه خود می‌تواند از این گنجینه استخراج کند.

 

جعفری تصریح کرد: باید رشادت‌ها و غیرت‌های جوانانمان در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید که دوران شاهنشاهی و جنگ تحمیلی را ندیده و حس نکردند، تبیین شود.


فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور، از جمله بزرگ‌ترین و مؤثرترین فعالیت فرهنگی کشور است که همواره برگزاری آن مورد تأکید مقام معظم رهبری و دغدغه‌مندان این عرصه است افزود: اگر فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید انتقال پیدا کند، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها برطرف می شود.


وی با اشاره به اینکه، ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد فرهنگ ولایت‌مداری رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان و نسل جدید انقلاب تبیین شود

کد خبر 1193570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha