تربیت دینی مهمترین رسالت کانون های مساجد است

آمون گفت: تربیت دینی مهمترین رسالت کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (15 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان پارس آباد گفت: تخصصی شدن فعالیت ها یکی از ضروریات شرایط کنونی در کنار فعالیت های عمومی و قرآنی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کارکردهای مسجد از صدر اسلام بسیار متنوع و مختلف است و در شرایط کنونی هم باید کارکردهای مساجد ارتقا یابد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بزودی تفاهم نامه ای بین کانون های مساجد با ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) برای تحقق عدالت آموزشی با محوریت مساجد منعقد خواهد شد.

 

وی با بیان این مطلب که تربیت دینی مهمترین رسالت کانون های مساجد است، افزود: جای خوشحالی هست که به همت فعالان کانون های مساجد طرح سفیران اجتماعی با موضوع  پیشگیری از آسیب های طلاق و اعتیاد در شهرستان پارس آباد در حال برگزاری است.

 

آمون خاطر نشان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته بچه هایی که در مسجد و با نماز انس دارند کمترین آسیب های اجتماعی را دارند و متاسفانه اغلب مجرمین بیگانه با مسجد و نماز هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه قطعا در آینده نزدیک تحولات موثری در مساجد را شاهد خواهیم بود، اذعان داشت: ائمه جماعات محوریت فعالیت ها در مساجد هستند و مدیران کانون های فرهنگی هنری در فعالیت های فرهنگی باید از همدلی و همکاری هیات امنا و بسیج نیز بهره مند شوند.

 

آمون بیان کرد: برگزاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت فرصت مغتنمی برای جذب نوجوانان و جوانان است و باید فعالیت های متناسب با نیاز آنها توسط مدیران پیش بینی شود.

کد خبر 1193595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha