بانک ها باید از پروژه های بزرگ استان فارس حمایت کنند

عزیزی گفت: بانک ها باید از پروژه های بزرگ استان حمایت کنند و از بانک های خصوصی گله داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (چهارشنبه 15 تیر) در نشست شورای هماهنگی بانک های استان فارس گفت: بانک ها باید از پروژه های بزرگ استان فارس حمایت کنند و از بانک های خصوصی گله داریم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شورای هماهنگی بانک های استان فارس باید بر حمایت از پروژه های کلان استان تمرکز کند.

وی اضافه کرد: موافقت مدیران ملی بانک ها را برای حمایت از پروژه ها اخذ کرده ایم اما باید شاهد تحرک بیشتری برای این امر در استان فارس باشیم.

عزیزی تاکید کرد: بانک ها باید از پروژه های بزرگ استان همچون خط انتقال آب، آزادراه «شیراز-اصفهان»، خط انتقال فرآورده و ... برای رشد و شکوفایی استان باید حمایت کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تمرکز گرایی نظام اداری و بانکی کشور ادامه داد: تمرکز گرایی بلای جان کشور است و باید حل شود و مجلس آمادگی دارد در قالب یک طرح، این تصدی گری ها را کاهش دهد تا مدیران استان ها با اختیارات بیشتری عمل کنند.

وی تصریح کرد: هیچ مدیر کارخانه ای حق ندارد منابع بانکی خود به استان های دیگر ببرد در حالیکه از آب، برق، گاز، جاده و ... این استان استفاده می کند.

کد خبر 1193627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha