روستای با نشاط زمینه ساز کشور با نشاط است/  طرح آبادگران روستا  در قالب بسیج سازندگی در روستاهای استان اجرا می شود

سردار کریمیان با اشاره به اجرای طرح آبادگران روستا در قالب بسیج سازندگی در روستاهای استان، گفت: وجود یک روستای با نشاط زمینه ساز کشوری با نشاط خواهد شد و برنامه ریزی صورت گرفته در حاکمیت برای تحقق این هدف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۱۵ تیر) در آئین تجلیل ار دهیاران برتر و همایش سراسری دهیاران برتر این استان، اظهار کرد: تمام تلاش دستگاه های دولتی و حاکمیتی خوش آیند سازی و ایجاد امنیت در روستاها در راستای توسعه کشور است.

 

سردار« قدرت الله کریمیان»  با بیان اینکه وجود یک روستای با نشاط زمینه ساز کشوری با نشاط خواهد شد و برنامه ریزی صورت گرفته در حاکمیت برای تحقق این هدف است، گفت: استاندار ایلام فردی تلاشگر است که حتی در روزهای تعطیل با گسیل مجموعه همکاران خود  رونق و شکوفایی روستاها را دنبال می کند.

 

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه استان ایلام همزمان با کل کشور بر مبنای تفاهم نامه هایی که با ادارات مطبوع و بسیاری از نهادها در استان و حتی کشور داشته است، توانسته که عملکرد خوبی داشته باشد و چشم اندازها را دست یافتنی کند.

 

سردار کریمیان گفت: از برنامه های بسیج سازندگی سپاه مشارکت با اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، امور آب، سازمان گردشگری و صنایع دستی و دهیاری ها در طرحهایی بوده که در قالب طرح آبادگران روستا انجام می شود.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: با هماهنگی و همفکری با پایگاه‌های مقاومت، دهیاری ها، شوراهای روستا، خیرین روستا و کسانی که می توانند به آبادکردن روستا کمک کنند، تفاهم نامه ای را امضا کردند که انشاالله در آینده روزهای خوبی را برای روستاها رقم خواهد زد.

 

وی بیان کرد: رویکرد جدید سپاه در سنوات گذشته بر مبنای رفع مشکل آب در روستاها چه در حوزه آب آشامیدنی و چه در حوزه آب کشاورزی بوده است و اقداماتی به صورت مشارکتی با نهادها و سازمان‌ها انجام گرفته است.

 

کد خبر 1193632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha