نمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد دزفول برپا شد

نمایشگاه عملکرد و توانمندی های پایگاه های مقاومت بسیج، با عنوان پایگاه های اسوه مساجد حوزه حمزه سیدالشهدا (ع) در حسینیه ثارالله دزفول برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» شامگاه (چهارشنبه ۱۵ تیر) در حاشیه آئین گشایش نمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد دزفول، در مورد حضور فعال بسیجیان در این نمایشگاه اظهار کرد: فعالیت ها و حضور بسیجیان در همه عرصه ها زبان‌زد است و همانطور که حضرت (ره) فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و این اخلاص همه جا نمایان است و حضورشان در همه حوزه ها کمکی برای شهر و مردم تلقی می شود.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه گوشه ای از این حضور در این نمایشگاه به نمایش درآمده است افزود: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف کرونا، کمک های معیشتی، امنیت شهرستان، گروه های جهادی ساخت مسکن برای نیازمندان یک نعمت بزرگ است و اخیرا هم حضور بسیج در فعالیت های فرهنگی و اوقات فراغت برگ زرینی از اقدامات این نیروی مردمی است.

 

«بهروز حکمت پور» نیز عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای انعکاس برنامه ها و فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج مساجد شهرستان دزفول، به صورت حوزه ای و منطقه ای برگزار می شود و پایگاه مقاومت بسیج، عملکرد یک ساله اخیر خود را به نمایش می گذارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: انسجام و نمایش عملکرد پایگاه های مساجد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت محله و انتقال تجارب عملکردی بین پایگاه های مختلف و همچنین ارزیابی عملکرد پایگاه ها جهت معرفی پایگاه های برتر و الگو سازی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های پایگاه اسوه به تعداد پایگاه‌های بسیج برگزار و باعث می شود برنامه‌های پایگاه بسیج در طول سال دیده شود و انتقال تجربه بین مساجد و پایگاه‌ها و الگوسازی در سطح شهرستان را به دنبال دارد.

 

حکمت پور خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زیادی توسط پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود که این اقدامات باید دیده شوند.

 

در ادامه «محمدحسن پرآور» با اشاره به اینکه توفیقی حاصل شد تا امشب از نمایشگاه عملکرد پایگاه های بسیج در یک سال گذشته بازدید کنیم گفت: این نمایشگاه البته به صورت کوتاه و اختصار ثابت کرد بسیج در هر عرصه ای که ورود کند یقینا فعال است و توانمندی های این نیروی مردمی به گونه ای است که کمبود ها و نارسایی ها را پوشش می دهد.

 

رئیس شورای شهر دزفول به ورود بسیج در بخش های مختلف درمانی، جهادی، کمک های مؤمنانه، فرهنگی، تعلیم و پرورش جوانان و حتی حفاظتی اشاره کرد و یاد آور شد: خدا را شاکریم به خاطر داشتن این نیرویی که حضرت امام(ره) پایه گزاری کرد و امیدواریم بسیج پرچم اصلی خود که همانا عدالت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) تحویل دهد.

 

کد خبر 1193636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha