لزوم شناساندن سیره عملی شهدای خدمت به نسل جوان جامعه

عباسی با تاکید بر شناساندن سیره عملی شهدای خدمت به نسل جوان جامعه و لزوم اهتمام جدی به جهاد تبیین از سوی متولیان امر، گفت: مسئولان گیلانی در سرزمینی که شهیدان نورانی و انصاری زیسته‌اند، باید پیشتاز خدمت بی منت به مردم باشند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « اسدالله عباسی »  در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ تیر و چهل و یکمین سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی که شامگاه امروز ( چهارشنبه، ۱۵ تیر) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: ما امانت دار راه شهیدان نورانی و انصاری و همه شهدای انقلاب هستیم و باید سیره این دو شهید الگویی برای مدیران باشد.

 

استاندار گیلان مردمی بودن، خلوص نیت و سادگی را از جمله خصوصیت شهیدان انصاری و نورانی عنوان و تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی در دوران مدیریت خود در استان گیلان به میز و صندلی تکیه نزدند و همواره به صورت میدانی به مردم خدمت می کردند و این خصوصیات باید سرلوحه مدیران در پست های مختلف باشد.

 


وی با اشاره به اینکه خون سرخ شهدای ترور نه تنها موجب دلسردی و سستی راه انقلاب نشد، تصریح کرد: دشمن از همان روزهای اول انقلاب اقدام به کارشکنی و ترور شخصیت های برجسته انقلابی کرد و خون سرخ شهدای ترور موجب شد تا مردم بر عهد خود استوارتر از گذشته باشند و امروز چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد. 

 


عباسی با بیان اینکه شهدا ‌نماد ایستادگی، عزت و شرافت در جهت اعتلای نظام اسلامی هستند، افزود: شهرستان لنگرود شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرد که شهیدان عبدالکریمی، نورانی، املاکی، حق بین و حسین پور شلمانی از جمله این شهدا هستند که مردم به نیکی از این شهدا یاد می کنند.

 

وی بر لزوم الگوگیری مدیران از شهدای عرصه خدمت تأکید و خاطر نشان کرد: امروز همه ما امانت‌دار آرمان‌های شهیدان نورانی و انصاری هستیم و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان گیلانی در سرزمینی که شهیدان نورانی و انصاری زیسته‌اند، باید پیشتاز خدمت بی منت به مردم باشند، اظهار کرد: شهیدان برای اعتلای اسلام، قرآن و ایران اسلامی جانشان را آگاهانه تقدیم نظام و راه روشن را به آیندگان نشان دادند.

 

عباسی با بیان اینکه همه مدیران باید تلاش کنند تا سیاست های دولت به درستی اجرا شود، تصریح کرد:دولت انقلابی و مردمی دکتر رئیسی به کوری چشم دشمنان با تأسی از مکتب شهادت و ولایت برای خدمت صادقانه به ملت آبرو گذاشته است‌.

 

وی در پایان بر شناساندن سیره عملی شهدای خدمت به نسل جوان جامعه و لزوم اهتمام جدی به جهاد تبیین از سوی متولیان امر تأکید و اذعان کرد: شهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادند و  مسئولان گیلانی با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های راهبردی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم باید پیشتاز خدمت بی‌منت به مردم باشند.

 

 

کد خبر 1193652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha