بخش زیادی از مشکلات ناشی از سوء مدیریت است/ وضعیت نانوایی‌ها در گرگان نسبت دو هفته گذشته بهتر شد

پایین‌محلی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات ناشی از سوء مدیریت‌ است، گفت: ضمن عذرخواهی از مردم تلاش می‌کنیم تا درد و رنج و مشکلات معیشتی مردم کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی پایین‌محلی» در جمع اهالی کوی انجیرآب گرگان که با حضور رئیس کل محترم دادگستری گلستان و اعضای شورای قضایی استان، شهردار و جمعی از مدیران شهرستان گرگان برگزار شد، اظهارکرد: از نظر بنده به عنوان فرماندار اگر کوچکترین حقی از مردم ضایع شود، بزرگترین حق است و اگر مشکلات ناشی از سوء مدیریت باشد به هیچ عنوان از کوتاهی مدیران شهرستانی قابل بخشش نخواهد بود.

 

فرماندار گرگان با اشاره به مشکل ترک تحصیل دانش آموزان در این منطقه گفت: تا مدرسه جدید ساخته شود برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، از مدرسه فعلی در دوشیفت استفاده شود. ضمن اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان تلاش نماید  در کمتر از یکسال نسبت به ساخت مدرسه جدید اقدام کند تا دانش‌آموزان دچار عقب‌ماندگی آموزشی و تربیتی مزمن نشوند. 

 

وی در ادامه به هجمه دشمن برای استحاله فرهنگی مردم ایران اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از این اتفاق، تنها راهکار ما مباحث فرهنگی است چراکه این اندیشه است که تحول ساز خواهد بود. 

 

پایین‌محلی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای رفع مشکلات شهرها و روستاهای این شهرستان یادآور شد: در ۴۰ روز گذشته حدود ۱۶ جلسه با اهالی یک روستا داشتیم تا معابر بازگشایی و تعدادی دکل نصب و مشکلات شهروندان در زمینه آب و برق کمتر شود.

 

وی با اشاره به جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفری گرگان گفت: سهمیه آردی که به این شهرستان اختصاص داده شده برمبنای سرشماری سال ۹۵ است و در این سال‌ها حتی یک کیلو به سهمیه آرد گرگان افزوده نشده است.

 

فرماندار گرگان با اشاره به برخی تخلفات نانوایی‌ها گفت: یک کیسه آرد ۴۰ کیلویی تقریبا ۱۳۰ قرص نان به مبلغ ۱۳۰ هزار تومان خواهد شد که متاسفانه برخی افراد اقدام به فروش آرد دولتی، خارج از شبکه توزیع می‌کنند. کیسه آردی که دولت به آن یارانه می‌دهد با ۵۰۰ درصد سود با قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه منکر مشکلات نیستیم خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات ما ناشی از فشار دشمن خلرجی و بخشی هم مربوط به سو مدیریت ها است.

 

پایین‌محلی در ادامه بیان کرد: وضع نانوایی‌های شهرستان گرگان نسبت به دو هفته گذشته بهبود یافته اما هنوز تا شرایط مطلوب فاصله داریم.

 

وی ضمن عذرخواهی از مردم برای مشکلاتی که با آنها دست به گریبان هستند، گفت: قسمت زیادی از مشکلات ناشی از سو مدیریت است و ما تلاش خواهیم کرد تا درد و رنج و مشکلات معیشتی مردم را با همکاری، همدلی و جهاد بسیج‌گونه مدیران شهرستانی کاهش دهیم.

 

کد خبر 1193664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha