مجوز تاسیس ۹ باب داروخانه در کاشان و آران و بیدگل صادر شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از موافقت با صدور پروانه بهره برداری تاسیس ۹ باب داروخانه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

دکتر محسن تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در یکصد و چهاردهمین جلسه کمیسیون قانونی ماده ۲۰ امور داروخانه ها که با حضور رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان و سایر اعضاء برگزار شد با صدور پروانه بهره برداری تاسیس ۹ باب داروخانه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل موافقت شد.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این داروخانه ها با هدف دسترسی مناسب و توزیع عادلانه خدمات و فراورده های دارویی و سایر اقلام سلامت محور، حفظ و ارتقای سلامت جامعه و رعایت حقوق شهروندی تاسیس خواهد شد.

 

تقی زاده ادامه داد: همچنین در این نشست، صلاحیت مسئولیت فنی چهار داروساز، مورد تایید قرار گرفت و مجوز ارائه داروهای خاص برای دو باب داروخانه در منطقه تحت پوشش صادر شد.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان  تصریح کرد: موافقت با ابطال و تاسیس همزمان داروخانه در شهر نیاسر از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

وی ادامه داد: بررسی فعالیت مسئولین فنی داروخانه های نیمه وقت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان از دیگر موضوعات این کمیسیون است.

 

 یکصد و چهاردهمین جلسه کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه ها روز سه شنبه ۱۴ تیرماه در سالن شهید زارع ستاد مرکزی دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان برگزار شد./

کد خبر 1193689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha