دیدار جمعی از اعضای کانون «نور» سامان با خانواده شهیدان کبیری

صفاری سامانی گفت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع سامان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهیدان مهران و سيامک کبیری دیدار کردند.

«رضا صفاری سامانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع سامان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهیدان مهران و سيامک کبیری دیدار کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: امنیت و آرامشی که ما امروزه در خانواده هایمان داریم مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی جوانان انقلابی و شهدای دوره دفاع مقدس است.

 

وی ابراز کرد: خانواده ها و مادران شهدا از برکات این انقلاب هستند که این امر وظایف ما در قبال آنها سنگین تر میکند و امید داریم که بتوانیم مقام شهدا را ارج نهیم و از دعای خیر مادران شهدا غافل نشویم.

 

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار و مایه آرامش است، تصریح کرد: شهدا به استعانت از آیه شریفه قرآن زنده اند و جامعه را در مسیر درست هدایت می کنند و پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند و دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

 

صفاری سامانی بابیان اینکه اجرای طرح سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های مهم و هفتگی کانون فرهنگی هنری «نور» سامان است گفت: با سرکشی به خانواده شهدا به منظور تکریم و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا صورت می گیرید.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان بابیان اینکه ۸۰۰ نفر جوانان کانون فرهنگی هنری نور سامان ثبت سامانه بچه های مسجد هستند گفت: حضور فعال جوانان در برنامه های فرهنگی هنری این کانون را به یکی از کانون های پیشتاز در سطح شهرستان سامان تبدیل کرده است.

 

در این دیدار پدر شهید کبیری خاطراتی از معلم شهید، سیامک کبیری فرزند و دانش‌آموز شهید، مهران کبیری نوه‌ خود بیان کرد و به معرفی دیگر شهدای گران‌قدر این خانواده پرداخت.

 

شهید سیامک کبیری از سال ۱۳۵۹ به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفت و در سال ۶۱ به همراه پسر عموی خود احمد کبیری فرمانده‌ی سپاه شهرکرد در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسید.

 

دانش‌آموز شهید مهران کبیری نیز پس از حضور در چهار عملیات، در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.

 

صفاری سامانی به برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون نور سامان اشاره کرد و گفت: برپایی کلاس های احکام، قرآن، اذان، مداحی و از سوی دیگر برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی از مهمترین برنامه های حوزه آموزشی در کانون فرهنگی هنری نور سامان است.

 

وی، برگزاری کلاس و مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دو‌میدانی، کوهنوردی، بدنسازی و شنا را از دیگر برنامه های ورزشی تابستان ۱۴۰۱ در کانون فرهنگی هنری نور سامان عنوان کرد.

 

کد خبر 1193696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha