رونمایی از یک عنوان کتاب کودک با محوریت نهج‌البلاغه در کاشان

​مدیرعامل موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: در آستانه عید غدیر خم، از یک عنوان کتاب کودک با محوریت حکمت های نهج‌البلاغه در کاشان رونمایی شد.

حجت الاسلام مجتبی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در آستانه عید غدیر خم، از یک عنوان کتاب حوزه کودک با محوریت نهج‌البلاغه در کاشان رونمایی شد.

 

مدیرعامل موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان افزود: این کتاب با عنوان «نگو نقل و نبات آوردیم» حاوی بخش هایی از حکمت‌های امیرالمؤمنین علی (ع) متناسب با کودکان است که در یک هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.

 

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: سراینده اشعار این کتاب شاعر نامدار کشور «مهری ماهوتی» است.

 

مدیرعامل موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ سال است که مربیان موسسه امیرالمومنین (ع) حکمت‌های نهج البلاغه را برای کودکان تدریس می‌کنند، گفت: بر همین اساس بر آن شدیم که حکمت های متناسب با کودکان را در قالب یک مجموعه به زبان هنر شعر جمع آوری کنیم.

 

 آیین رونمایی از کتاب «نگو نقل و نبات آوردیم» در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات «ابرک و اول شخص خوش بخت» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرمانداران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، و مسئولان محلی کاشان و آران و بیدگل در سالن تالار شهر کاشان برگزار شد.

 

مؤسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان، از مؤسسات برتر قرآنی استان اصفهان در حوزه تخصّصی حفظ، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجّادیه است./

کد خبر 1193722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha