ایجاد روحیه امید به آینده یکی از رسالت های مهم کانون های مساجد است

حجت الاسلام حسینی ایجاد روحیه امید به آینده را یکی از رسالت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمینه ‌ساز رشد و پویایی جوانان و نوجوانان در مناطق شهری و روستایی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام سید «مرتضی حسینی» در نشست هم انديشی کانون های فهما بخش جونقان که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، نماینده شهردار و عضو شورای شهر جونقان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد روحیه امید به آینده یکی از رسالت های مهم کانون های مساجد است.

 

امام جمعه جونقان ادامه داد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمینه ‌ساز رشد و پویایی جوانان و نوجوانان در مناطق شهری و روستایی هستند.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: تخصصی کردن کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ ساز تحقق اهداف و جذب مخاطبان به سمت فعالیت کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد را در پی دارد.

 

وی بابیان اینکه شاهد اتفاقات و ثمرات خوبی در کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم  افزود: برگزاری طرح ها، برنامه ها و همایش های مختلف فرهنگی حضور جوانان در مساجد را دوچندان می کند.

 

امام جمعه جونقان در ادامه با اشاره به اینکه کار در مساجد باید به صورت گروهی و با همکاری همه ارکان مسجد انجام شود، افزود: استفاده از ظرفیت های نوجوان و جوانان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد لازمه کار تشکیلاتی و شبکه سازی است.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل ارتباط روزمره با اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان می تواند در راستای بسیاری از اهداف مورد نیاز جامعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نقش آفرینی کند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «محمدرضا مظاهری» ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت رابطین فهما و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جونقان افزود: بحث تعامل مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در انجام فعالیت های فرهنگی با سایر نهادهای فعال در مسجد به ویژه امام جماعت مورد تاکید است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به رویداد ملی فهما اشاره کرد و ادامه داد: رویداد ملی فهما برای کانون های فرهنگی هنری مساجد فقط یک هدف نیست؛ بلکه وسیله ای برای نزدیک شدن به مسجد طراز اسلامی است.

 

خاطرنشان می شود: ۱۰ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد بخش جونقان از شهرستان فارسان مشغول فعالیت فرهنگی هستند.

 

کد خبر 1193727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha