کانون های مساجد از مراکز تاثیرگذار در گسترش عدالت فرهنگی هستند

به گفته حسنی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از مراکز تاثیرگذار در جهت گسترش عدالت فرهنگی در مناطق محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جمع مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ماهنشان که در راستای رزمایش اوقات فراغت انجان شد، گفت: کانون های مساجد یکی از مراکز تاثیرگذار در جهت عدالت فرهنگی در مناطق محروم است.

 

امراله حسنی با اشاره به آمادگی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جهت به کارگیری تمام امکانات برای جذب جوانان به مسجد،گفت: بچه های مسجد در دوران کرونا علیرغم بسیاری از محدودیت ها اجازه ندادند تا چراغ فعالیت های فرهنگی، هنری، همدلی و مواسات در مساجد خاموش شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی به آموزش نیروی انسانی کارآمد تاکید بسیاری شده است و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستر مناسبی برای آموزش جوانان متعهد انقلابی است.

 

این مسئول بر ضرورت سوق دادن کانون های مساجد برای آموزش نیروهای کارآمد تاکید کرد و گفت: شهرستان ماهنشان از پتانسیل بالایی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.

 

حسنی ادامه داد: لازم است تا فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد را به سمت مردمی بودن در مناطق محروم سوق دهیم و از آنجائیکه شهرستان ماهنشان یک منطقه پرظرفیت در حوزه بوم گردی و اقتصاد فرهنگ است می توان از این پتانسیل بهره برد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: هراندازه بتوانیم عزت نفس و خودباوری را در بین نسل جوان پررنگ تر کنیم موفق تر خواهیم بود.

 

در ادامه هریک از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ماهنشان به بیان ایده ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1193728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha