با گسترش امر به معروف و نهی از منکر گسترش بسیاری از مشکلات حل خواهد شد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اینکه همه یکدیگر را به کار خوب دعوت کنند و از کار بد نهی کنند باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اگر امر به معروف و نهی از منکر گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند به ریاست حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند و باحضور طاهرخانی، سرپرست فرمانداری دماوند و اعضای این ستاد در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در نشست امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گفت: اقامه نماز و ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر چهار واجب الهی مهم است که در زمان برپایی حکومت اسلامی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.


وی با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی از منکر می تواند به یک فرهنگ و یک مطالبه عمومی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و افزایش امید، امنیت و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی تبدیل شود بیان داشت: اینکه همه یکدیگر را به کار خوب دعوت کنند و از کار بد نهی کنند باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

حجت الاسلام فتاح دماوندی احیا فریضه امربه معروف و نهی از منکر را  لازمه جامعه دانست و اظهار داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 1193758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha