مشکلات دنیا نتیجه ندیده گرفتن غدیر است

آیت الله عبادی گفت: این مشکلاتی که در سطح بین المللی می‌بینید همه بخاطر ندیده گرفتن غدیر است والا اگر چنانچه عدالت امیر المومنین(ع) انجام می‌شد همه ملت‌ها به اسلام روی می آورند و کسی حتی به مورچه ظلم نمی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۶ تیر) در دیدار با معاونت رسانه بنیاد بین المللی غدیر اظهار کرد: مسئله غدیر برای همه است و برای مذهب و کشور خاصی نیست و لذا نباید منشأ اختلاف شود چون ورود به این مطلب به عنوان یک مذهب نیست بلکه ورود انسان در اسلام شناسی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ورود به مسئله غدیر انسانی است نه مذهبی، گفت: خیلی شایسته است در جهت تغذیه ای که شما به صورت میدانی می خواهید از رسانه و هنر انجام دهید، که این کار تحقیقاتی و پژوهشی را به عنوان محتوا در اختیار زیرمجموعه قرار بدهد تا به آن رنگ هنر دهد و از این طریق تبیین کنند.

 

وی ادامه داد: تمام مستندات موجود از بزرگان اهل سنت و شیعه موجود است و باید این محتواها حساب شده به زیرمجموعه ها بدهد تا از طریق رسانه و هنر تبیین کنند.

 

آیت الله عبادی یادآور شد: این مشکلاتی که در سطح بین المللی می‌بینید همه بخاطر ندیده گرفتن غدیر است والا اگر چنانچه عدالت امیر المومنین(ع) انجام می‌شد همه ملت‌ها به اسلام روی می آورند و کسی حتی به مورچه ظلم نمی کرد چون صاحب غدیر می گوید: «به خدا سوگند اگر هفت اقلیم را با آنچه در زیر آسمان ها است به من بدهند تا خدا را نافرمانی کنم و پوست جوی از را از دهان مورچه ای ناروا بگیرم، چنین نخواهم کرد.»

 

 

کد خبر 1193762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha