تامین منابع مالی برای حوزه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم

حیدری گفت: منابع مالی برای حل مسائل در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهروز رحیمی»، امروز (پنجشنبه ۱۶ تیر) در نشستی که در حاشیه بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی جهرم انجام شد، گفت: تمام زیر ساخت های درمانی جهرم نوید این را می دهد که آینده این شهرستان در حوزه درمان بسیار درخشان باشد.

 

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی افزود: از دیرباز تا کنون دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعاملات بسیار خوبی با وزارت بهداشت داشته و این قول را می دهیم که با تخصیص اعتبار چالش های باقیمانده سایر پروژه های بهداشتی و درمانی و از جمله بیمارستان «سید الشهدا (ع)» جهرم برطرف شود.

 

 وی بیان کرد: از دیگر مواردی که قول مساعد برای آن می دهیم تامین منابع برای حل مسائل در حوزه فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه است.

 

حیدری نگاه ملی و تعصب منطقه ای نماینده شهرستان های جهرم و خفر را ستود و گفت: همچنین پیگیری و رایزنی های مستمر رئیس علوم پزشکی جهرم موجب شده که وزارت بهداشت نگاه خاصی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهرم داشته باشد.

 

وی با اشاره به حضور خیرین سلامت شهرستان جهرم، اظهار کرد: در تمام پروژه های بهداشتی و درمانی جهرم، حضور خیرین بسیار پر رنگ بوده و باید قدردان خلوص نیت و همت والای آنها باشیم.

کد خبر 1193764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha