طرح نذر قربانی توسط کمیته امداد کرمان اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح نذر قربانی همزمان با عیدسعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، پنجشنبه(۱۶ تیر) در نشست خبری بر ارائه خدمات معوض به جای کمک های بلاعوض در حمایت از مددجویان امداد تاکید کرد و گفت: این سرمایه در گردش سطح گسترده ای از مشکلات را پوشش می دهد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اشتغال پایدار و خوداتکایی محرومان را مهم خواند و اظهار کرد: عمده فعالیت های امداد حمایتی، معیشتی و توانمندسازی مددجویان است.

 


 

وی با تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت تهیه سبد کالای لبنی با محوریت بنیاد مستضعفان که ۲۰ درصد از جامعه آماری امداد را پوشش می دهد؛ سرکشی از سادات تحت حمایت،  توزیع۲۰ فقره جهیزیه کامل با اولویت سادات، یک هزار و ۸۰ کولر آبی، یکصد تانکر آب، ۱۵۰ دستگاه یخچال و ۳۰۰ بخاری در مناطق سردسیر را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

 

 

 

عسکری نژاد اظهار کرد: در حوزه اشتغال افتتاح مرکز  آموزشی کارآفرینی در کهنوج انجام می شود و علاوه بر این؛ تهیه و توزیع غذای گرم‌، تجلیل از حامیان ایتام، آزادی زندانیان سادات، جشن و اطعام مومنین و محرومین، راه اندازی مواکب غدیر، پویش های "لبیک یا خامنه ای" و  "من غدیری ام" از دیگر برنامه ها است.

 

 

 

وی از اختصاص شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نزد بانک تجارت و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۴# برای طرح نذر قربانی خبر داد.

 

 

 

این مسئول از جمع آوری بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در پویش نذر قربانی خبر داد.

 

 

 

وی گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی و اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال رتبه نخست کشور را کسب کرده  و امسال یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۴ هزار و ۵۰ فرصت شغلی دارد.
 

کد خبر 1193770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha