اقامه نماز جمعه در کرمانشاه

سروری، گفت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته هفدهم تیر ماه جاری در کرمانشاه با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه برگزار می شود.

عباس سروری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اهمیت نماز جمعه ،گفت:نماز جمعه، یک عبادت بزرگ دسته جمعی است و تلطیف روح و جان، شستن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب از نتایج برگزاری این عبادت می باشد. خداوند به کسانی که نماز جمعه را مهم بشمارند از جانب خود ثوابی حقیقی و دائمی عنایت می کند.

 
 
دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه ،افزود:نقش نماز جمعه در این میان بسیار مهم است به خصوص این که یکی از برنامه های خطیب در خطبه نماز جمعه، ذکر مسائل مهم سیاسی و اجتماعی و اقتصادی است و به این ترتیب این اجتماع عظیم و پرشکوه می تواند منشأ برکات شود.
 

 

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته هفدهم تیر ماه در کرمانشاه ودر مسجد جامع به امامت حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه وامام جمعه معزز  کرمانشاه برگزار مي شود.

 

 

سروری تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن عید غدیر سخنران  قبل از خطبه های نماز  جمعه این هفته حجت الاسلام ابوذر کرمی مدیر بنیاد بین الملل غدیر استان خواهندبود  .

 

 

دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه ،اظهار کرد: راهپیمایی با شکوهی در پایان نماز جمعه در حمایت از عفاف وحجاب از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی با حضور پرشور نمازگزارن برگزار می می شود.

 

 

وی در پایان گفت: رعایت  شیوه نامه های بهداشتی وزدن ماسک  در راستای حفظ سلامت خانواده و اطرافیان جهت شرکت در نماز جمعه ضروری است.

کد خبر 1193792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha