ضرورت توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار فرهنگی

ایمانی گفت: ضرورت دارد با استفاده از روش‌های مختلف و متنوع فرهنگی و ظرفیت روحانیون، توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار فرهنگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «علیرضا ایمانی» امروز (پنجشنبه ۱۶ تیر) در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های اعیاد دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب، با اشاره به اینکه عید امامت و ولایت به عنوان یکی از مهمترين اعیاد دین مبین اسلام محسوب می‌شود اظهار کرد: باید همزمان با دهه امامت و ولایت در راستای تببین و رفع شبهات در زمینه امامت و ولایت و همچنین تعظیم شعائر الهی و اسلامی تلاش کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: ضرورت دارد با استفاده از روش‌های مختلف و متنوع فرهنگی و ظرفیت روحانیون، توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار فرهنگی شود.

 

وی رعایت حجاب اسلامی توسط زنان و مردان را الزامی دانست و اذعان کرد: با توجه به‌ آموزه‌های دینی، وظیفه تمامی نهادهای فرهنگی و انقلابی این است که به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند.

 

ایمانی در ادامه به بیان مطالب و پیشنهاداتی در زمینه‌های امامت و ولایت، عفاف و حجاب و همچنین مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

 

کد خبر 1193794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha