یادواره شهید شاخص جامعه کارگری کشور دی ماه برگزار می شود

سردار مسلمی گفت: یادواره شهید شاخص جامعه کارگری کشور شهید گرانقدر «نوروزعلی یزدانخواه» با دو محوریت به میزبانی سپاه ناحیه فریدونکنار در هفته دفاع مقدس و مراسم ملی نیز دی ماه در سالروز شهادت این شهید والامقام به میزبانی ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۱۶تیر) در نشست با جمعي از دست اندرکاران و اعضاي ستاد یادواره بزرگداشت شهید «نوروز علی یزدانخواه» شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور در سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه این یادواره  نهم دی ماه با حضور و سخنرانی مسئولین و فرماندهان کشوری در ساري برگزار خواهد شد، اظهار کرد: یادواره ای نیز در شهرستان فریدونکنار زادگاه این شهید والامقام برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه و بسیج جامعه کارگری تلاش دارد مشکلات جامعه کارگری را احصا و رفع نمایند، افزود: همچنین  در راستای تحقق فرمایشات رهبری و شعار سال اقدام به احصای کارخانجات و شرکت‌های دچار آسیب خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه کمک به تامین معیشت و بداشت و درمان کارگران، رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان ماموریت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است،افزود: گاها پیش می آید بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی دچار آسیب های جزئی هستند که می توان با انجام اقداماتی این مراکز را به چرخه تولید استان بازگرداند که این مهم در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش شبستان؛ در این دیدار که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان مازندران و نیز خانواده معزز شهید «نوروز علی یزدانخواه» همراه بود، ضمن اهدای لوح زرین اولین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران به خانواده این شهید والامقام، از پوستر تصاویر شهید شاخص جامعه کارگری کشور در سال جاري نیز رونمايي شد 

 

کد خبر 1193796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha