حجم پرونده های وارده به دادگستری استان بالا است

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سال گذشته حجم پرونده های وارده به دادگستری استان بالا بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان «حجت الاسلام رضا براتی زاده» روز پنج شنبه 16 تیرماه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شیروان و رییس دادگاه بخش سرحد و قوشخانه شهرستان اظهار کرد: سال گذشته 240 هزار پرونده وارد دادگستری استان شد که این تعداد برای جمعیت زیر یک میلیون نفر حجم بالایی است.

 

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از دادگستری انتظار می رود در چارچوپ سیاست های دستگاه قضاء حرکت و تلاش کنند و دادگستری مطلوب، مورد اعتماد مردم و رضایت خدا و مردم باشد از سویی انقلابی، اسلامی، مردمی و با استفاده از فناوری های نوین باشد، در تعامل با سایر دستگاه ها همکاری داشته و فرد مسئول روحیه مردمی، با اخلاق، با تواضع و فروتن باشد و مطالبات مردم را پی گیری کند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان در بسیاری شاخص ها پایین است و مردم به خاطر آرمان های نظام مشکلات را تحمل کردند.

 

«علی جدی» اظهار کرد: مسئولیت در نظام یک امانت است و باید امانت خوبی برای مردم بود، چرخش های مدیریتی بعث خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد شد.

 

امام جمعه شیروان گفت: اساس و ریشه یک نظام عدالت است که تمام تلاش میران و قوه قضاییه به این سمت است و باید به این سو حرکت کنیم.

 

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» اظهار کرد: در تمام عرصه ها کار دستگاه قضا کار گسترده و پیچیده ای با بخش های مختلف است و دادستان وظیفه مدعی العموم خود را باید به خوبی انجام دهد، مردم ولی نعمت هستند و باید به نحو خوبی برای آنان خدمت کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم بهترین کمک کار دستگاه قضا و پیشگیری از فساد و جرم هستند خاطرنشان کرد: مردم مطالبه گرد عدم فساد باشند و از مدیران بخواهند و مانع جرم شوند، مطالبه گری جلوی برخی از شیوع ها را می گیرد.

 

در پایان ضمن تشکر از زحمات روسای سابق دادگستری و دادستان شیروان  و رییس دادگاه بخش سرحد و قوشخانه شهرستان، جواد جعفری به عنوان رییس دادگستری، سید هاشم خوشخوی آزاد به عنوان دادستان شیروان و سید حسین هاشمی علیزاده به عنوان رییس دادگاه بخش سرحد و قوشخانه شهرستان منصوب شدند.

 

 

کد خبر 1193813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha