ماه ذی‌الحجه یک دوره کامل امام‌شناسی است

حجت‌الاسلام خاکی گفت: وقایع مهم ماه ذی‌الحجه فقط مربوط به غدیر نیست بلکه اتفاقات مهم اسلامی همچون واقعه سدالابواب و خاتم بخشی امام علی (ع) و نزول سوره انسان و ... در آن روی داده که در واقع یک دوره کامل امام‌شناسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمد خاکی» امروز (پنجشنبه ۱۶ تیر) در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بیمارستان شهید نیاکی اهواز با برشمردن وقایع مهم ماه ذی‌الحجه اظهار کرد: وقایع مهم ماه ذی‌الحجه فقط واقعه غدیر نیست بلکه اتفاقات مهم اسلامی همچون واقعه سدالابواب و واقعه خاتم بخشی امام علی (ع) و نزول سوره انسان و ... در آن روی داده که در واقع یک دوره کامل امام‌شناسی است.

 

هماهنگ‌کننده و ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان افزود: واقعه غدیر چنان مهم است که همیشه در طول تاریخ می‌خواستند مخفی و مغفول بماند و این وظیفه همه ماست که آن را بیان کنیم چنانچه رسول اکرم (ص) در خطبه غدیر فرمودند همه مردم این پیام را تا قیامت به نسل‌های مختلف برسانند. 

 

وی با بیان اینکه نتیجه این غفلت در غدیر باعث شد واقعه کربلا اتفاق رقم بخورد تصریح کرد: این امر وظیفه ما را در جهاد تبیین و بیان حقایق دو چندان می‌کند.

 

در پایان توسط امیر صدر رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا از زحمات سینا امینی زاده رئیس سابق بیمارستان تقدیر و ابوذر نریمانی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

 

کد خبر 1193854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha